bra tråkigt!

LISTA

Klädsel
Vad har du på dig idag:
naaaaked, hehe
Vad använder du just nu för skor: inga
Favoritfärg på kläder: svart
Senaste person som
Sov i din säng:
 Jag & C 
Du pratade med: Lisa
Du delade en drink med: CHOLLE♥
Du gick på bio med: C
Du gick på stan med: vet inte. 
Skällde på dig: säkert mamma ;) 

Senaste
Låt du hörde:
Without You David Guetta Ft. Usher
Film du såg: toy story 3
Mat du åt: Sallad på jobbet 
Kram: C
Puss: C
Fest: Fest i kolbäck med några störtsköna brudisar
Känslan: ledsen, sova ensam är boooring
Ilska: lisas kalas 
Resa: kallekrona maybe?
Glädje: idag, när är jag är med mina bästa så är der glädje!
Dröm: Att jag såg massa sjur, haha
Boken du läste: förmodligen twilight böckerna
Personen du träffade: Lisa
Personen du pratade i telefon med: C
Personen du fick sms av: Simon
Gången du var utomhus: nyss
Gången du sov: innan jobbet
Gången hela din familj åt middag tillsammans: va ett tag sen, linnea & vicky bor ju i egna lägenheter :)
Saken du köpte:
chirrre

Om dig

Namn: Elin elisabeth theresia andersson
Ålder: 17
Smeknamn: eloon
Syskon: massa, och alla är lika bra!
Sysselsättning: pojkvän,kompisar & lite sånt
Bra egenskaper: är ju bar på allt? 
Dåliga egenskaper: lite för envis
Linje/klass: hälsa&idrott
Hårfärg: blond,ljusbrun?
Ögonfärg: blåa.
Skostorlek: 36/37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0