pojkvännens gamla ex sprider rykten, ha ha

Måste få skriva av mig lite, hehe. Som väldigt många vet så skrev christoffer ex, vääldigt opassande saker till mig, to much detaljer. Sånt som man inte skriver till enannan person, speciellt inte ens ex nya tjej! 
Sen efter det så har jag vart i Karlskrona och har mött på henne på dop/fester/stan och lite så. Men jag har inte brytt mig speciellt mycket. Hon hade gått runt och sagt att jag och christofer träffades på en fest och hade sex på toan första gången vi träffades? och att jag hade haft sex med hela arboga.. haha! Men som sagt, så brydde jag mig inte speciellt mycket. Men NU så går hon runt och säger att Christoffer har misshandlat henne och dom som känner christoffer vet att han aldrig skulle göra det och dom som inte känner han gå ju säkert på den lögnen.
Känns som ett efter 1 år är det nog dags att gå vidare, när hon speciellt har en ny pojkvän också. Att sprida falska rykten gjorde man väl i lite yngre ålder? Men jag förstår henne, skulle också fortfarande vara kär i Christoffer om jag var hon! ;-)
aja, har världens finaste pojkvän! som jag vet till 100000% aldrig skulle göra något sånt. Sånt här brukar jag inte ens bry mig om, men det här var lite väl mycket och ljuga om!

Ahooow, det där kändes skönt! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det spelar ingen roll om, eller inte.. Du ska inte ens behöva förklara, ni ska inte behöva ta skit, någon. Rykten är aldrig roligt. Ni vet bäst och huvudsaken är att ni är lyckliga - alla..- det gör er starka. Jag vet/känner er båda, eller 3 och ni förtjänar det bästa. =)



Ex är alltid "jobbiga". vänner eller "vänner" hur man än vill, så blir det fel =)

2011-11-16 @ 22:09:52
URL: http://emeliielenaelinor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, förstår precis hur du menar! Men kändes att det har gått lite för långt när man hittar på om misshandel osv. :)

Men somsagt, förstår hur du menar!

Precis, bättre det än att lägga ner energi på fel saker :-)

-Ja, så har det alltid varit och kommer alltid va.. tyvärr haha :)

Kul att du kommentera, kram!!

2011-11-16 @ 22:37:34
URL: http://elinelisabetha.blogg.se/
Postat av: lina

hon är ju verkligen helt sjuk! ;o

2011-11-18 @ 17:22:37
URL: http://llinalundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0