MIN HELG.

HELG.
Min fredag spendera jag med mysigt folk. Börja med att vi jag och några brudisar gick till sicilia och käka lövbiff med pommes och bea. MUMS! Sen gick vi vidare till ekbacken för fotbollstittande, blev 2-0 tror jag.
Sedan drog vi hem till amanda, börja fixa oss lite. Sen kom sebbe och hämta oss.
Och där hängde vi ett bra tag. Sluta med att vi somna lite för sent.
Vakna upp vid 1 och då tog jag cykeln hem, fixa mig på 5 minuter. Sedan blev det hem till farfar för lite kalasfirande. Blev smörgåstårta och fika, MUMS! ;) Sen drog vi och kolla på linneas bal, herregud vad fin hon var. Finast på hela stället, jag älskar dig syster!
Efter balen drog jag hem till Linnsan sen hem till nelly direkt. Då fixa vi till oss och sen blev det party, va väldigt tråkigt där.. så jag var hemma runt 12. Och det var faktiskt skönt. Så jag hann skriva lite med min pojke på facebookchatten! :) Annars är jag ju van att han kommer hem idag, men nejnej. Han kommer nu på fredag, lååångt kvar..
Nej, nu blir det psykologiplugg, har inte pluggat ett skit. Har prov imorgon. BRA ELIN. PUSS






/ LINNEAS BAL.


/ FINA FARFAR SOM FYLLDE ÅR. FICK ETT ''PENSIONÄRKIT'' ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0