Fortsättning.

5: Dagens klädsel.
Mjukiskläder, stor pösig tröja. Söndagoutfit!

6: 3 finaste låtar.
utan dina andetag- Caroline Wallin Pérez
what are words- Chris Medina
hallelujah- Leonard Cohen

7: 5 fakta om mig själv.
Jag är väldigt långsint, MEN jag har blivit bättre.
Jag är envis, ger inte upp tills det blir så som jag vill ha det. Positivt, negatvit??
Jag är väldigt duktigt på att manipulera och vet precis vilka ''knappar'' jag ska trycka på.
Jag kan vara väldigt bitchig och dum mot dom jag bråkar med, haha!
Jag kan lätt få dåligt samvete och ångest.

8: Något jag saknar.

9: Gammal och ny bild på mig själv.


Gammal- jag var dock oseriöst sminkad på bilden och hårbandet med..

Ny

10: En snygg person.


11: Msn profilbild. (skype)

12: 3 mål i livet.
- flytta ifrån arboga
- få ett bra jobb
- åka utomlands ofta.

13: Finaste bild du vet.







15: En bild som för mig betyder kärlek.

16: En bild som alltid får mig le.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0