No more waiting, No more aching, No more fighting, No more trying.

Den här veckan har faktiskt varit väldigt jobbig. MEN, som jag har sagt förut. Dom som gör så man mår dåligt ska man undvika! :)
Just nu känner jag att jag skulle behöva komma ifrån arboga, träffa nytt folk,andas lite annan luft. Ja, ni förstår vad jag menar!
Ska bli skönt med lov, då ska jag njuta lite extra mycket. Hoppas jag får sommarjobb. Annars grinar jag sönder typ..
Finns väl även lite nackdelar nu med sommar/jobb osv. Men är bara att leva livet som det vore sin sista och sedan i slutet av sommaren se hur allt har blivit!... :-)

Idag blir det en chilldag hemma, ingen party alltså. Men imorgon kör vi klackarna i taket,ohja.
Nej, ska´kila nu! PUSS


PARTY!!!!!/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0