Hur träffade jag Christoffer? VARNING-LÅNGT

Fick en fråga om när jag träffade Christoffer. Och eftersom jag har ändå inte har något att göra så passar det ju perfekt att skriva om det nu.
Första gången jag såg honom var hos hans killkompis, tyckte han såg ut som värsta badass killen. Han hade hål i ögonbrynet, halvrakad, gick självsäkert och var självsäker( sånt märker man ju). Och det är sånt jag gillar ;) muums.
Jag la till honom på facebook, bara-för-att liksom. Såg att han hade flickvän med tänkte inte mer på det.
Han skrev till mig på chatten och vi skrev allt från himmel och jord. Jag drog alltid upp ''är det inte jobbigt och ha flickvän så långt bort?''. Men han svara kort varenda gång, sen va det inte mer med det.
Vi skrev varenda kväll och JAG tyckte han flörta som fan(Vilket han kanske gjorde lite, men så skrev dom tydligen i karlskrona, så jag missuppfatta det lite) och trodde han var en liten player. Men jag sa ju till mig själv att vi bara skulle vara kompisar, så det spela ju ingen roll.
Vi bestämde oss en dag för att vi skulle ut och gå. Somsagt var vi ju bara kompisar, så jag drog på mig mina fulaste mjukisbyxor, alldeles förstor tjock tröja, osminkad och nyduschat lockigt hår. Vi hann gå typ 5 meter och då hade han redan berättat hur mycket som helst. Helt sjukt vad den killen kunde prata, var aldrig tyst en minut och blev aldrig den pinsama tystnaden(thank god for that ;)). Han var så sjukt enkel att prata med, så jag prata på som aldrig förr, och han visste väldigt mycket om mig för att inte känna varandra så länge.
I slutet av promenaden så satte vi oss på en staket, putta ner varandra i snön och råka ramla över varandra. Och mitt hjärta slog så jävla fort. Han var ju så perfekt ;). Han fråga om han fick följa med in, men jag var lite elak och sa att släkten var där (klockan va typ 11-12 på kvällen tror jag, dålig lögn! haha). Vi gick varsit håll och dte första jag gjorde var att ta upp mobilen och skrev till amanda ''jag har träffat min drömkille''.
Vi skrev varenda kväll och börja så småning om träffas innomhus. Och det var då allt ledde till lite mer(missuppfatta inte). Han/jag fick sin första puss/kyss/hångel/strul. Kalla det var ni vill, men var väldigt mysigt.
Vi sa flera gånger att vi skulle sluta träffas eftersom han hadde flickvän. ´Det sluta med att jag sa: Nu får du välja, hon eller mig?. (tyckte det var så taskigt sagt av mig. men var ju det enda jag kunde göra)
Nån dag senare gjorde han slut med henne, och helevte i satan vad glad jag blev då! hihi.
Vi träffades i smyg några månader, sedan blev vi tillsammans♥
Och nu, 4½ månad senare efter svartsjuka ex,mina små lackutbrott så har vi världens bästa förhållande och känns som vi har hunnit gör mycket!

säger 1 av alla mina läsare som kommer läsa. Men.. Kul och kolla tillbaka på det sen.
JAG ÄLSKAR DIG CHRISTOFFER SVENSSON♥


Kommentarer
Postat av: fp

Älskar dig elin , du är verkligen de bästa ! Puss :* <3

2011-05-18 @ 11:52:52
Postat av: Anonym

fp... min mupp!! :* <3

2011-05-18 @ 15:23:46
Postat av: lina

himla gulligt :)

2011-05-18 @ 15:39:02
URL: http://llinalundh.blogg.se/
Postat av: Tove

låter helt som lilla christoffer från första till sista ord! :D är glad för er att ni funnit varandra :) glad att se min bästavän så lycklig som han är med dig :D

2011-05-18 @ 21:27:00
Postat av: elin

Lina- hihi ja.

Tove- Ja, världens bästa kille! :D åh, vad glad jag blir! Och jag är så glad att han har en sån snäll bästavän! :D

2011-05-18 @ 21:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0