im number four

uppdateringen har vart kass!
Men i fredags kom jag hem ifrån skolan, sen blev det spontant till fellingsbro med mimmi& ida. väldig rolig kväll!
Vakna upp och mådde som man förtjäna..typ. Men bara att byta om till andra kläder och fixa till sig. Sen tog jag, nellt, christoffer&cigge bilen(finabilen* haha) till Örebro, där det blev bio, im number four. Den va faktiskt väldigt bra, men slutet va inte det bästa..
Sen åkte hem till arboga och åt lite mcdonals. Sen upp till pojkarna o kolla på film och såklart somna jag på engång (y) Vakna iallafall upp med min tönt och blev att käka lite mat, sen har vi legat framför tvn hela dagen typ.. Ska nog slå en pling till han så han ska va social med mig o kolla på big broother and maybe ta ett bad, låter ju inte fel! Mja, han läser väl detta o plingar på dörren snart! haha :-)
Nej ska kila nuu.PUSS


FAN VA SNYGG/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0