MIN HELG. LÅNGT

Usch vad den här helgen har gått fort!
Fredag: Börja med att jag va hemme ifrån skolan pga av dödssjukan(typ). Låg hemma o dega hela dagen, sedan kom min fina pojkvän hit, vi hade hyrt hans älskling film fame! Vi kolla på den, sedan gick vi och fika, mums! :-)
Och eftersom vi är så sjukt grymma så förberede vi tacos som va jävligt gott! När vi var mätta och belåtna så gick vi hem till han och där spendera vi våran kväll/natt!
Lördag: Vakna upp bredvid babe. Jag gick hem nästan påengång och drog på mig lite makeup osv. Och efter en liten fight så sluta det med att han komt hit och vi gjorde våfflor, som vi var ritkigt kassa på! Blev 4 st av 8 som var ätbara, duktigt! Sen fick vi lite panik för vi inte gjorde nått, så vi tog oss en promenad som var runt huset, haha! Båda blev lite smått anfådda för båda har legat sjuka. Men, vi tyckte att vi inte hade fettat klart. Så vi gick upp till affären och hyrde the wolfman(?) och köpte fett med godis! hehe. När vi hade kollat klart på filmen o ätit oss mätta så tog vi oss en powernap, vilket var jättejätteskönt! Sen ringde amanda&agnes och sa att vi skulle gå o äta pizza,så vi tyckte inte att våfflorna och godiset räckte, så vi moffa i oss lite pizza också!
Sen drog vi upp till han igen och hängde där upp med änton&mirre! :-) Sen däcka jag o amanda i hans säng, hehe. TRÖTTA TJEJER. Sluta med att vi låg och prata ett tag, sen slocka båda väldigt fort! :-)
Söndag: Vakna upp, gick upp o äta lite frulle, sen fixa vi eller... HAN i hans lägenghet! :-) Jag drog hem och duscha, fixa mig och åt mat! Sen fick jag ett ryck och städa hela lägenheten, så snäll är jag! Efter det tog jag och babe en promenad, som var väldigt behövligt! Få andas in lite freeeesh air! Sen gick vi hem till mig och åt kinamat och däreffter blev det Bigbrother. Han gick hem. Men kom nästan lika snabbt tillbaka och sov här. MYS!
Ah, det var min helg! :-) väldigt mysig.
NU: invänta nelly för plugg, eftgersom tågen är helt fucked upp! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0