i'm your hell, i'm you dream, i'm nothing in between.

jag hostar som en gris. Men febern har försvunnit nu på en dag, väldigt skönt. Så blir nog traska till skolan imorgon ändå, hoppas på det! :) Har även smittat Christoffer, vilket känns väldigt taskigt.. han har tävling i helgen! :-/ 
Idag har jag vart hos tandläkaren för att laga ett hål, inte nått att vara stolt över direkt. Men från och med nu: NOGA TANDBORSTNING OCH INGET GODIS. Jag är en 'såndär' som verkligen inte klarar av sprutor. Så jag hade ingen bedövning och fy, laga hål är ingen skön känsla kan jag lova! :) Men tandläkaren blev impad över att jag inte hade bedövning när jag rotfyllde. Och jag lovar, DET VAR SMÄRTA!!


MAMMA VAR SÅÅÅ STOLT ÖVER MIG. SÅ FICK EN GLASS. INGET GODIS VA DET VÄL? HM.../

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0