ben&jerry.

Godmorgon. Vaknar upp av ett väldigt fint väder, toppen!
Igår blev det att gå ut och äta med Linnea och till och med solbrillorna va på! Efter det drog vi till faster och där gjorde dom både mig och linnea på bättre humör :-)
Sen har även min pojke sagt om man har ledsen så SKA man äta ben&jerry, för då blir man glad igen. Så han var så gullig och skulle köpa en, men mamma& jag hann före! hehe
Han kom senare på kvällen, då blev det tv tittande. Sen satte vi oss ute på balkongen och prata. Han vet precis hur han ska få mig glad. ååh, så himla glad att jag har dig älskling!

Nu inväntar jag Nelly. Sen drar vi och tränar, jag är faktiskt inte egentligen 100 % frisk. Men nu har jag fan inte tränat på hur länge som helst, så nu jävlar! Ska verkligen bli fit for fight! hehe.
Nej, kanske dags att byta om till flickan lillan kommer. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0