2 månader.

Nu har jag lite tid och skriva om min sportlov!
Som sagt så spendera jag det nere i karlskrona med christoffer.
Dom hade ju inte lov samtidigt som oss, men det var kul ändå!
På dagarna så va vi hemma, fixa oss eller va på stan och shoppa osv. När alla hade slutat så mötte vi upp hans kompisar.  Han hade väldigt snälla kompisar som man hade roligt med! :-D
Vi var även och hälsa på han mormor & morfar, vi var på ett dop och kalas. Så träffat hela släkten har man också gjort.. ;-)
Sen drog vi på bio, kommer inte ihåg vad den heter, men det var bra! hih, myyys.
Och hans familj va ju helt underbar, riktigt snälla & lika knäpp som jag :D Kände sig direkt som en i familjen!
Man får ju nästan lite karlskronalängtan när man tänker tillbaka till lovet, hur kunde jag vara så nervös???
Kan skriva mycket mer vi gjorde. men orkar inte.. hehe.
Det här lovet har varit perfekt och jag fick spendera det med världens bästa pojkvän!

Nu ska jag göra hamburgare till mig mami&pojken. Sen har även jag och christoffer vart tillsammans i 2 månader, känns som vi har vart tillsammans längre! :-)
Ne, ska fortsätta med maten nu. PUSS


TOSUNGE ;-)/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0