lycklig

Min helg har vart perfekt verkligen. Först ha lagfest, som jag tycker blev väldigt lyckad, love you girls♥
Efter vran lagfest drog vi till mack, där min babe va, fullkille.. ;-) Vi drog hem rätt tidigt, eftersom pojken inte mådde så bra, och jag är ju världens bästa flickvän och följer med hem,haha!
Vi vakna upp rätt tidigt nästa dag, prata om fredagens bravader.
Drog och köpte, chirre, godis &dricka sen åkte vi ut till pappa och spendera natten där, det var riktigt mysigt faktiskt. Stoffe blev världigt populär bland småungarna ;-)
På söndagen drog jag till han, blev dusch pch mys. Sen slockna båda rätt fort!
Han skulle dra till träningen vid halv 8, så låg jag kvar och sov... blev lite för länge, så missa skolan, hehe!
Nej nu ska jag inte skriva en hel novell här. Här kommer lite bilder, PUSS




BILDER SNODDA FRÅN..ALLA/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0