L O V E

Jag suger på att uppdatera, men har vart mycket just nu.
Igår åkte vi till skolan för att köra lite handboll, dagen gick fort, vilket va väldigt skönt. När vi skulle hem så tog det 1 timme & 20 min att komma hem, det är inte okej. Men det hade ju hänt en olycka i köping, nån hade hoppat framför tåget, eller av misstag blivit påkörd, riktigt hemskt.
När jag kom hem så åkte jag och Jennie till dinners fär att ta en fika och prata och det behövdes verkligen, jag älskar dig ♥
Sen drog jag till min pojke för att spendera kvällen där, jag sover så sjukt mycket bättre när jag inte sover själv, och men det sällskapet så sover man ju ännu bättre! :-)
Nu sitter jag iallafall i skolan och ska skriva lite på min uppsats, sen ska våran lärare visa oss ABC och PRICE metoderna. Vilket är väldigt bra att veta om!
Jag skriver senare, hoppas ni får en bra dag.


IDAG FÅR JAG TRÄFFA MIN BEBIS/
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0