HAPPY GIRL

igår hängde jag med mina brudar. Vi gick hem och åt mat hemma hos amanda, sluta med att vi gick till statiol och köpte redbull. Sen gick jag hem till christoffer. Kul att när jag kommer dit börjar han snacka om massa spöken osånt. Sen hoppas tobbe&simon ut från toan och skrämmer mig. Mitt hjärta gick fan i 180!!!
Sen låg vi och prata om allt&inget. Sen blev det in o snacka med han&anton i flera timmar, säger bara: vilka jävla bögar :D. Sluta iallafall med att vi somna tio över 6.
Blev väckta kvart över 2 och då skulle dom laga mat, paannnkisar blev det. grymma pojkar...fast ne :-)
Aja, nu ska jag fixa mig lite, sen drar jag med agnes&amanda och kollar när dom ska äta kina. mys.'
Måste kila nu. PUSS


SÖTA.. PUSS PÅDIG/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0