fall for you

fyfan, såhär trött har jag inte vart på länge. Somna 5 imorse, hade i alla fall telefonsällskap, så det va bra,hih.
Vakna upp av att nelly först ringde o väckte mig sedan lisa. sköööönt. Sen fick vi reda på att tåget var inställt, inte lika kul. Men amandas snälla mormor plocka upp mig, så fick åka med henne! :-)
I skolan så jobba vi lite med våra uppsatser, sen sluta vi. En riktigt skön dag.
Har även hunnit med att äta mat med nelly amanda&agnes och.....fikat.
Nu sitter vi hos nelly och gör absolut ingenting, men det är skönt det med!
Senare när min fina vän nelly ska ut på äventyr så drar jag kanske till min boooooy :-) hih
nej, nu ska jag vara social med mina fina pullor.
PUSS
FYFAN VAD VI STEKTE/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0