brottning

min helg vart väldigt bra :-)
Igår kolla jag brottning med linnea, christoffer vann alla sina matcher, jag som har lärt han allt jag kan!
Efter det drog jag och linnea och åt på mcdonals. Sen drog jag hem till min sötnos och spenderade även natten där
Vakna vid 10 att linn kom in tills hans lägenhet och väckte mig, trötttjej. Jag fixa mig på en kvart, sen skjutsa linns föräldrar ner oss till tävlingen och där träffa vi även matilda&erika. Efter många timmar brottning och träarsle så gick jag och matilda och käka.
Nu är jag hemma och nyduschad :-)
Får se vad kvällen bjuder på, blir väl en myskväll med mamsen. Annars drar jag mig ut på landet, få see.
nej, nu ska jag kila.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0