brabättrebäst

Igår va jag med mina pullor. Vi åt hamburgare, busa &prata,mys!
Efter det skulle dom på änglagård, men jag hade faktiskt ingen lust. Sen hade jag inte sett dom andra filmerna heller!
Så jag åkte hem,bada♥, kolla på 102 damlatiner. Sen gick jag upp till ett par fjantar och hängde där.
Vakna astidigt, men somna om till halv 1! Då ocsar och sa att det va fika hos oss, så jag och en fjant gick upp dit för att fika. Så nu drog han nyss, och jag ska väl börja fixa mig lite eller nå!
Vet inte riktigt vad som händer ikväll, blev ju typ utkastad av linnea.... vet inte om jag skulle hitta på nå med min tönt... får väl se:-)
Nej, ska kiila nu. PUSS


JAG ÄR FAN COOL/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0