trött

fyfan säger jag bara..
Igår hade vi ett väldigt jobbigt pass i skolan, vi sluta tidigt och då åkte jag hem och gjorde klart min uppsats.
Va riktigt sliten, men var bara att ta på dig fotbollskläder och åka till köping för att träna, det gick sämst.
När jag kom hem så vet jag inte riktigt vad som hände. Blev väl för mycket av allt för lilla elin.
Men ett litet sms av en väldigtväldigt fin person gjorde mig mycket gladare och kunde gå och lägga mig inte allt för sent.
Nu på morgonen så körde jag ett eget pass på gymmet, och fyfan va jobbigt det va. Nu sitter jag på engelskan och äter nappar och dricker cola, men tycker jag är värd efter mitt jobbiga pass!
Efter skolan blir det hem, ta en powernap, sen byta om till springkläder, löpning står det på schemat idag!..
På 4:a dagar har jag tränat 7 pass, är jag inte van med, så är väldigt trött & har träningsvärk :-(
Ikväll åker jag nog till pappa...men får se. hoppas jag kan träffa min pojke en stund iallafall.. för han ska va borta hela helgen på träningsläger :)

Nej, nu blev det lite långt. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0