sister

Sj suger!
Idag vakna jag upp bredvid min syster, lite mysigt faktiskt. Vi åkte in till stan vid åtta, när jag kommer till station så strular tågen så sjukt mycket så jag och amela gick hem till henne.
Nu inväntar vi Nelly, sen blir det kebab, nyttiga elin? mja..

Jag tror min helg kommer bli helt perfekt! Senare drar jag och Christoffer hem till pappa, där det blir mys osv. Och imorgon drar vi hem till farmor och umgås med henne, kanske skulle göra hemmagjord pizza? Sen drar vi vidare på Linus & Oscars kalas, stackars min pojke! hehe.
Sen blir det hem till mig och mysa ännu mer, iiih mys!
Nej, nu blir det att vara social mot amela. PUSS

ELIN&LINNÉA/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0