old enough to know better, to young to give a fuck.

jag har gått och blivit knäpp. Känner mig konstigt, känner mig som en i itmedia....


inatt vakna jag typ 20 gånger av ingen andledning alls, dom andra dagarna har jag drömt jättekonstiga drömmar. inte okej.
Vakna upp väldigt trött, men slängde på mig dom skönaste kläderna jag kunde hitta och drog till tåget. Jag ogillar vädret väldigt mycket. usch. Längtar till lovet, tror det kommer bli jättebra och jag får spendera det med den bästa. ♥ 
Nu ska jag hjälpa min grupp med supersize me. PUSS 


VÄRLDENS FINATSE LOJNA&FAMMO.HOPPAS LILLA LINNEA LÄSER DETTA. VILL GÄRNA KOMMA NER OCH SPENDERA EN NATT I DITT HOUSE INNAN JAG ÅKER IVÄG! /


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är välkommen bruttan <3

2011-02-24 @ 21:08:08
URL: http://laandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0