look deep into youself before you blame all others for betrayal.

Min träningsvärk dödar mig, fy vad ont jag har..
Tackar min fina pojkvän för helkroppsmassagen!
Igår hade jag och nelly en mysig dag i västerås stad, sen mot kvällen drog jag mig ner till brottarhallen för att köra ett styrkepass, somsagt.. träningsvärken är stor!
Igår var jag inte riktigt på bra humör, men tur att jag har fina personer som vet hur man gör mig glad! :-)

Idag hade jag sovmorgon,som uppskattades väldigt mycket!
Drog till N'Joy och hade cirkelträning, träningsvärken...... fyfan.
Sen tog vi 12 tåget hem, vilket var väldigt skönt :-)

Nu ska jag plugga lite, sen tar jag mig en powernap. Sedan kör jag ännu ett till träningspass och denna gång är det fotboll! Hm, inte riktigt sugen.. men det kommer väl! :-)


RIKTIGT FULA BILDER, MEN SAKNAR 9B/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0