HELG

Min helg har vart perfekt!
Fredag: jag o babe åkte hem till pappa, där vi laga mat, kroketter, kyckling & bea. Vi busa med wille, sen stog vi på en film och slockna.
Lördag: Vakna upp väldigt tidigt, åt frukost, duscha, fixa oss. Sen övningskörde jag till farmor. Fick inte en enda motorstopp, asnöjd! När vi kom dit så gjorde vi pizza, och.. min blev godast! haha. Efter maten blev det fikat. Jag och Christoffer tog oss en promenad till whisky och kolla på hästarna. Sen tillbaka för att åka in på kalas. Oscar o Linus hade kalas! grattis ♥
Vi åkte hem till mig igen där vi busa lite med wille, kolla på melodifestivalen, sen gick vi och slog på en film och somna till den :-)
Söndag: Vakna upp tidigt, låg och myste i sängen, sedan gick vi upp o åt frulle. Fixade oss, sen åkte vi till köping för att handla mat och kolla lite i affärer. Kom hem, slängde oss i soffan o spela wii med agnes&wille. Åt mat, sen åkte vi in till stan. Där han gick hem till sig o jag mig.
PÅ direkten frog jag hem till amanda&nellys ''place'', där felica, o linn också va. Sen kom ankan! Blev mys,chirre&dricka, tv och massa prat. Ni är bra tjejer♥
Helgen har vart perfekt,kunde faktiskt inte bli bättre! :-)
Nu blir det hannah montana, sen sova. en tröttelin! PUSS








BÄSTA/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0