6 timmar bort

Igår blev det 3-rätters med mina fina. Kvällen sen blev faktiskt rätt värdelös, gick iallafall hem till min syster och sov! Vakna upp jätte tidigt, men somna snabbt om igen. Gick ut och gick med sirrepirre. Sen skjutsa linnea hem mig!
Nu håller jag på och packar tills imorgon, usch vad nervös jag är.. Men kommer gå finfint..får vi hoppas!
Efter jag har packat klart så drar jag mig upp till linn och fixar mig där osv. sen blir det lagferre. Kanske drar mig upp till pojken o träffar han&lite av hans familj! men får väl se hur mycket klockan blir :-)
Nej, nu ska jag fortsätta med packningen o stoppa i mig nått i magen. Vi hörs väl imorgon, i veckan, slutet på lovet? ingenaning. Men iallafall... HOPPAS ALLA FÅR ETT RIKTIGT BRA LOV♥

OCH, LYCKA TILL BABE PÅ TÄVLINGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0