WHAT DOESN'T KILL YOU MAKES YOU STRONGER

Usch. Idag börjar jag inlägget med usch eftersom jag är så jävla trött på arboga, och allt som har med arboga och göra. Finns så elaka människor och gör allt för att en annan ska sjunka ner lite mer. Igår grina jag nästan för jag var så arg, efter några samtal så visste jag att jag för en gång skull att jag inte hade fel.
Så usch på allt folk här och usch på hur folk beter sig. Människorna här är så jävla ego och gör allt för att den ska må bra även om det innebär att någon annan trycks ner. Jag längtar till jag har tagit studenten så jag får flytta från den här skithålan. Ni som är falska kan stanna kvar här och ruttna, tack på förhand.
- Ni som har riktigt bra vänner, håll fast vid dom. Eftersom dem är väldigt sällsynta nu för tiden.


För att få till en bra avslutning så vill jag säga att jag ga den bästa familj och pojkvännen!♥


Kommentarer
Postat av: miccis

håller med dig!

2011-12-06 @ 06:20:34
Postat av: Madeleine

Otroligt fin! :-)

2011-12-09 @ 22:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0