rubrik

Fått lite klagomål över att jag inte har bloggat. MEN. vad vill ni läsa om? Händer ju inte speciellt mycket i mitt lilla liv i arboga. Mina dagar ser likadana ut: Praktik/skola,jobb, sova. Så finns inget speciellt intressant att skriva om direkt.
MEN, snart är det jullov.. Åh vad jag längtar. Då jag ska spendera en väldigt stor del i karlskrona, thank god for that. Behöver komma bort från arboga och träffa nytt folk, nyttnyttnytt allt. Är ju trots allt Nytt år snart,kanske därför jag känner så? maybe baby. Ska väl också komma på nya ''löften'' man har varje nytt år som man aldrig  håller. Men traditioner är traditioner.

Väldigt intressant inlägg, så för att få till perfekta avslutningen. Hejdå mina kära läsare, nu ska jag ta mig en powernap innan jag drar ner mig för jobb, 17-03. Kill me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0