words.

Även om det nu på sista tiden har vart lite jobbigt. Vi har sprugit i motvind,simmat mot strömmen. Så är du fortfarnde min pappa och jag älskar dig så himla mycket. Även fast jag inte är hos er så ofta som jag egentligen vill så är ni verkligen världens finaste familj. Och även om jag inte visar hur mycket ni verkligen betyder för mig för mig så är ni fortfarande bäst, OCH även hur förjävlig jag har betett mig, så har nu alltid stannat kvar Ni har bevisat att allt går,bara man är tillräckligt envis och kämpar även fast man är på botten. Men vill säga hur mycket min pappa verkligen betyder för mig. Jag älskar dig Pappa!♥


VAD SKULLE JAG GÖRA UTAN DIG, MIN FINA PAPPA?/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0