spåra?

dålig update, jag vet. hehe
Igår efter skolan drog jag och nelly och fika, där träffa vi rebecca och matilda, väldigt kul och träffa er brudisar!
Efter fikat drog jag hem och fira pappa med hela släkten. Sen åkte jag med Linus& Linnea och linnea hade 'förpärla', hehe. VI drog och hämta upp min pojke och satte oss utomhus och linnea drack.. ;)
Sen drog jag linus och christoffer och kolla på big brother, fina pojkar det där!
Efter det drog jag och pojken min hem och sov, väldigt skönt och behövligt. Christoffer tävlar även i helgen, så... LYCKA TILL ÄLSKLING ♥'
Ikväll vet jag inte vad som händer, vill hitta på nått kul och spårat!
Nej, nu blir det matte. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0