something is wrong.

Usch, jag gick i sömnen inatt. Gick och la mig på chrisoffers...soffa. Normal brud?
Aja, träffa linn på väg ut och fick skjutss av henne till tåget, tack bruttan♥
Åkte till skolan och hade psykologi i tre timmar, jag somna ett antal gånger. Efter det hade vi lunch och jag klantarslet glömde matkortet i skolan, så blev att snacka med ''elvis'' istället för mat,hehe ;-)
Egenltigen kunde vi sluta 1,  men jag ocj Nelly är duktiga och sitter i skolan och pluggar lite!
Nu efter skolan blir det hem. Sen ska vi till badet med laget.. vattengympa! , så blir nog en solning på det också!
En väldigt skön dag alltså :-)
Nu ska vi sprinag till tåget. PUSS


SAKNARSAKNARSAKNAR/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0