KOMMENTARER!

- Fortsätt gärna att kommentera, skit kul ju!
Efters skolan så tog jag en powenap på 2 timmar, SKÖNT och behövligt. Vakna av att lisa väckte mig och sa att vi skulle hem till pappa,så var bara att kliva upp.
Då snöra jag på mig joggingskorna och sprang runt medåker, träffa även min granne som var ute och sprang, trevligt!
Sen blev det en lång dusch och sedan det som gjorde dagen fulländad... mat, och inte vilken mat som helst. Utan GRILLAT!! Helt underbart gott är det.
Jag har även hunnit städa och rensat ut kläder i mitt rum, så riktigt fint är det nu.
Nu ska jag dricka upp min mugg med cappuccino och invänta Linnea och Christoffer!
Nej, ska inte skriva en hel novell nu.
Måste även säga.... JAG FICK MVG PÅ PSYKOLOGIN. JÄTTENÖJD! PUSS



Kommentarer
Postat av: Ida

Fett fin bild :D

2011-04-12 @ 00:08:35
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: vickan

fin blogg du har :)

2011-04-12 @ 11:22:46
URL: http://elisabethvicktoria.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0