I taxin, i trappen, i hissen, i hallen.

Igår spendera jag kvällen med en väldigt bra person!
Jag vakna runt 8 imorse och halvsov till 11, hm.
Jag tog på mig skinnjackan och solglajjerna toch tog en prommis till victoria och anton,
Sen tog vi bilen med vicky, anton och antons kompisar till donken och käka ;-) hehe (sallad, braelin)
Har precis kollat anna ginas show, så jävla skön! haha
Nu ska jag väl fixa till mig lite, sen maybe dra ner till vicky och hänga där ;-)
Eller så drar jag på mig dom fulaste kläderna jag kan hitta och dra ut till papi, är jätte sugen och fixa och dona i mitt rum, hönga upp bilder osv!
Imorgon är det match, så blir en tidig kväll. Tror jag snörar på mig löpar dojjorna eller tar mig en prommis, göttans!
Nej, ska ringa min fader nu. PUSS

EN BILD PÅ MIG OCH LINNSAN FRÅN LAGFERREN!/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0