FP

Igår på kvällen så tog jag och amanda en promenad. Gick sen och köpte vindruvor&dricka och satte oss vid ån och prata, jätte mysigt!
På kvällen gick jag över till FP,hehe. Där dom satt och spela anden i glaset, fan va rädd jag var. Efter det kolla vi på skräckfilm, den filmen var läskig.Husk hette den, usch!
Vi gick och la oss och försökte kolla på Narnia, men slutar alltid med att vi aldrig kollar, haha.
Vi somna vid 3 och det resulterade att jag försov mig imorse, men kunde mysa lite innan jag drog till tåget, hih ;)
Nu ska jag ha mentorstid, sen slutar vi!
Sen blir det träning och sedan vidare hem till pappa, då jag ska ta tag i städningen i rummet :-)
Hörs senare. PUSS


NYBILD.. FAST NE/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0