vad ska man säga

Idag åkte jag till skolan för att ha som ''en lektion'' för klassen, skulle visa utgångspositioner, fyfan vad töntig jag kände mig! ;-) spänn magen, ha naturlig svank och blicken rakt fram!

Efter träningen så blev det lunch med amela, alida, lisa och freja. Efter det drog jag amela & alida toch köpte en jacka till amela. Sen satte vi oss på doken och efetr det tog vi tåget hem till kära arboga.
Amela fick höra mitt argaprat där, haha! Visst är det inte okej? Åh, vad arg jag blir. men seriöst det är inte okej, eller hur?. hahah

Blir ingen träning idag, vill inte åka dit själv. Så tar mig en löptur istället, få ut lite ilska! ;-)
åååååååååååh, vad surt der känns. idiot

NU: iprenx100


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0