uttråkad tjej, typ

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Klart jag är
HUR RAGGAR DU: alla kommer till mig... ;-) nerå
KALLAS: lillelin, lillelon och så!
VAD VILL DU HELST HA?: helg
VAR ÄR DU NU: i min säng
SAKNAR DU NÅGON NU: saknar då allt va enkelt
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: mys, bodaborg, ???
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: haha, leeeeopard, grr
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: ja, för då är det varmt
VEM PRATADE DU MED SENAST: jennie&pappa
VAD PRATADE NI OM: om jag skulle va hos dem nästa veckan också
ÄR DU BLYG: Ibland, ibland inte
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: volbeat- still counting
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Ja
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: yesbox
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: lillebror ♥
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: paradise hotel
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: rasmus.  haha,älskling då.     d r y g
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: du får väl se? hehe
HUR SVARAR DU I TELEFON: mobil- hallå.  hemtelefon- hej det är elin
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: fotboll,kompisar,familj.
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? hah, det här?
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? att jag ska få ig på mitt matteprov
VAD ÄR ATTRAKTIVT? badboy blicken, ojojoj
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? r y g g e n  helt klart!
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? hm,inte sett många idag.. men är väl nån på facebook.
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? ansiktet. vad ska man svara?
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? jadu, finns väl nån/några gånger
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? några år sen, då allt flöt på och va awesome
BRUKAR DU KOMMA I TID? hehe,nej
HUR KÄNNER DU DIG NU? uttråkad som fan.
KAN DU LAGA MAT? ha ha, verkligen inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0