små och oskyldiga

Nu sitter jag i klassrummet med Ronja och jobbar lite matte. Eftersom jag fortfarande är sjuk, så är jag inte med och tränar, då fick vi gå till skolan och plugga. Men.. pluggar inte vidare värst mycket om jag ska vara ärlig!

Snart är det lunch iallafall, pannkakor,grädde,socker och sylt, kommer rulla fram..
Bjuder på lite bilder sen vi var små.
just den här tiden kommer jag ihåg så väl, fan vad lycklig man va!




Liksom.. vad hände här? Klänningen var min favorit klänning( fast den var elsas). och hjälmen.... hur kunde mamma och pappa låta mig ha den på mig?  Och sist.. HÅRET! Jag hade jätte kort hår när jag var liten, för på nätterna låg jag och ''knorra'' i håret som jag sa. låg och sov och sa '' knojja, knojja''. Lite speciell va jag allt ;-)
HÄR VAR JAG VÄLDIGT TJEJIG AV MIG. Ni ska se bilderna som var senare. Då står jag med min cross, hängslebyxor, en riktigt cooling ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0