mys!

godmorgon.
Ligger här i sängen med amandababe, linn åkte typ imorse? Igår blev det först film med amanda, sen drog vi upp till felicia, linn och agnes. Där dom bjöd på mat, lövbiff,pommes & bea ♥
Efter det satte vi oss och snacka,kolla på tv och amanda och felicia va cp som vanligt!

Sen drov vi på oss ytterkläderna för en promenad och jag mötte upp lina,jimmy och victor(skogan?). Vi skulle till Johan, och dricka oså. Men, bara jag och lina fick komma in, så vi drog! Jag mötte upp brudarna, sen gick vi hem och skulle sova. Amanda slocka påengång med jag och linn låg väl  vakna ett tag. min fins sms jag fick, hahahah.
aja, ikväll blir det iallafall fotbollsavslutning, :-)
Nu ska jag va lite social mot amanda!
fina......?
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0