jag är hardcore

Idag skrev min syster en väldigt fin text till mig. Jag älskar dig ♥
Men allt hon skrev var rätt, man lever bara engång, man lever en gång...så varför ska man vara ledsen när man kan vara glad? finns ju ingen andledning! :-)...

Först skola, där det blev mycket skratt! Tog 4 tåget hem och vid 5 hämta matti mig. Gick 23457 varv runt marieberg innan vi hitta en jacka till han! ''när vi går in till den här affären så kommer du hitta drömjackan''. Och såklart gjorde han det, så bra är jag!

Efter det åkte vi hem. Åt subway sen drog vi till valskog och träffa hans kompisar!
Alla där drack, så mattii blev också sugen. Så alla åkte till arboga, släppte av alla hos matti. Sen vidare hem till hans föräldrar för att lämna bilen, sen skjutsa hon hem oss till han!
Jag typ sov medans dom drack, haha.
Sen drog alla och vi var kvar och kolla film!

Nu ligger jag hemma med min syster och kollar oc. Ska upp tidigt imorgon!
så..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0