helt fel

måste skriva av mig lite,hehe.

Fyfan vad jag tycker det är äckligt med killar som vill ha lättfotade småtjejer. Klart att en 16 åring kan göra så att en osäker 14 åring gör saker som.. en 14 åring inte ska. Och klart att en tjej blir glad över att en äldre kille skriver till en. Jag har ju sett mina killkompisar gjort så mot mindre tjejer, tjejerna fattar ingenting. haha.
Så taskigt. Men jag tycker det är riktigt äckligt!

Men nu ska jag inte dra alla över en kant. Finns väldigt mogna mindre tjejer som hittar äldre killar. Det är det att dem vet vad dem håller på med, det gör inte dem små ''fjortisarna'' som dem nu kallas.. ;-)

Jag hade en äldre kille, det var ett seriöst förhållande och inte nått att jag kände min lurad på nå viss. 

Finns ju vissa tjejer som vet att dem leker bara med dem. Men dem tycker det är okej! helt sjukt.. USCH.

Men dem blir äldre och snart kommer förstå. Och dem flesta tror väl nu att jag tycker jag är skitmogen och blablabla. Men jag vet själv hur jag är, och jag bryr mig faktiskt inte vad alla tycker,haha.
Och visst, jag har fjort mina misstag. Men, dem är glömda .nu. ;)

Puss alla söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0