counting all the assholes in the room

Gårdagen blev väldigt bra. Börja med att vinna med 10-0 mot bk30, obesegrade genom div 4!
Efter det så börja vi tagga om för andra festligheter, vi åt på ågården och sen efter det åkte vi till skog för att köra all in.. som alltid.

Min sovplats var ju hos en viss nelly kejbert, men hon däcka efter sisodär 10 shottar. haha.
Så jag och betty traska upp till brattberget, sluta med att lillelon tog sina saker vid ca 8 på morgonen och drog sig hemåt. Säger bara: spårfår

Nu ska jag packa upp mina hundra väskor, hoppa in i duschen och om jag inte har nått bättre för mig så kanske jag drar till filmjölken och kollar film.


puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0