bra bättre BÄST

Gårdagen blev riktigt bra faktiskt.
Efter skolan var jag och amela kvar i västerås, vi åkte till hennes farmor, käka kebab. Sen tog vi bussen till adrian, anders och sebbe och hängde med dom ett tag, riktigt sköna killar!
Vi tog 7 tåget hem, jag och amela va assnälla! Hon gav bort sin biljett till en kille som inte hade pengar och jag... jo,jag hjälpte en tant som tappa sina halstabletter! hahah.

Vi drog hem till amela, och kolla på kungarna av tylösand, käka godis och bara chilla, mys.
Vid 10 kom felicia och hämta mig, då åkte vi hem till henne och åt lite mat. Sen blev det snack, lite mer godis och film!

Som sagt var gårdagen riktigt bra! :-)
nu är jag barnvakt och ikväll blir Stadskällaren med laget, sen hem och sova med nellysen och mimmisen.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: biebaa'h fanclub #4

HEJ ELIN!! :-D:-D Här sitter vi i en mysig soffa med dunkuddar och ponchos lindade runt om våra fingrar (Lisox, Lydde och Glenn).

Vi vill bara säga att vi är dina största fan, inkluderat Ruth Charlottenlök, du har en riktigt trevlig och mysig blogg i vardagsanda! Man känner verkligen igen sig i ditt liv. Riktigt uppmuntrade :-)<3<3<3 Kram

2010-10-23 @ 22:35:05
URL: http://gladjeflickorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0