myckt i huvudet

blev jobb i helgen, hur mycket folk som helst! Måste säga att ens självförtroende ökar liiiite när killar kommer fram och pratar, vill ha nummer, säger att man är söt och man blir bjuden på efterfest. Även fast alla är fulla så är det kul!

Många kom fram och prata om onsdagens bravader, många sa att svartsjuka var inblandat.. men jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Om man tänker efter, så kunde det ha gått illa, väldigt illa.
Det är stopp i min skalle. För allt händer på en och samma gång och då är det inte bara om ''onsdagen''.
Hatar när det blire för mycket och ah..bläää.

Snart är det jul och det blir mys med familjen, åh.
NU ska jag göra varma mackor med lisa. love you ♥

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0