text

Åhå, vad jag är trött. Ligger i sängen och funderar på om jag ska sova, men.. neä!
Ikväll har vart en rolig kväll med min syster, vi har spårat(somvanligt) och fikat, när vi väl fikar så blir det, rätt mycket! ha ha

Idag när jag och min mamma var i västerås snacka vi om att många får felintryck av mig. Och jag tycker verkligen det är skittråkigt. För jag är verkligen inte dum mot folk som inte är värda det. Vissa som ''hatar mig'' skrattar jag bara åt och vänder ryggen till. Men dom som inte tycker om mig, för dom har fått fel uppfattning om mig... då får jag småpanik och dåligt samvete.. Hårda sidan mot mjuka sidan typ. haha.
NU är det säkert hur många som helst som inte fattar vad jag skriver om, för nu skriver jag bara på hur jag känner.
Äääh, min blogg vafan :-)



Såhär kan det gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0