kärlekens tunga

Igår trotsa jag mitt magont och åka till köping för att handla julklappar med pappa&lisa, och jag är fortfarande inte klar.. Så jag trotsar min.. ah.. ''sjukhetsomintefinnslängre'' och åker till örebro med Amanda,linn,agnes&johan,mysigt.
Ikväll får vi se vad som händer. Blir troligtvis mys med mina favvoisar, eller.. jag har bestämmt det! hihih

Nu ska jag slänga mig i duschen med lite silvershampoo, sen börjar jag fixa mig för shoppingen, shop til you drop-som min pappa sa att vi skulle göra igår..hehe. Så jävla skön är han.
Och hörrni, 2 dagar kvar tills julafton.. vilket betyder 2 dagar kvar tills christoffer kommer hem, hihih!!

Nej, duschen va det väl? PUSS


SÅ JÄVLA VIKTIGT,hehe/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0